Wat betekent e-fulfilment? Dit omvat alle stappen die u doorloopt in het logistieke proces, en dat doen wij van DAVO al jaren met zorg. Dat begint bij de opslag van de producten die in de webshops worden aangeboden, maar ook het verpakken, verzenden en bezorgen hoort bij e-fulfilment. Oftewel, de automatisering van het gehele e-fulfilment proces.
Bij ons staat klanttevredenheid centraal, ook al kost het soms meer moeite. Dankzij onze opgebouwde ervaring kunnen we een tevredenheid van 100% nastreven, en ook nog eens efficiënt te werk gaan. We letten dus niet alleen op de e-fulfilment van orders, maar ook op uw wensen.
Grenzeloos e-fulfilment
Iedere webshop is anders, afhankelijk van de keuze aan producten en diensten die u aanbiedt. We kunnen uw producten samenstellen, ompakken of inpakken – alles is mogelijk. U kunt dus zonder zorgen de volledige fulfilment uitbesteden aan DAVO! De fulfilmentpartij voor het gehele e-fulfilment proces.
We onderscheiden ons van anderen door middel van onze ervaring met assemblage. DAVO bestaat al sinds 1945, nog voordat er e commerce bedrijven bestonden. Onze werkzaamheden bestonden toen uit het samenstellen van pakketten die bedrijven voor promotiedoeleinden wilden verzenden.
Kennis is er dus genoeg en hierdoor mogen we onszelf expert noemen op het gebied van Value Added Logistics.
Over e-fulfilment
In de praktijk draait e-fulfilment niet uitsluitend om handelingen in het verzendproces. We zorgen nauwkeurig voor de inslag van uw producten, onze opslaglocaties en fulfilment centers, zodat uw producten altijd schoon, droog en veilig zijn opgeslagen.
Dit betekent dat u de volle aandacht aan uw webshop kunt besteden, en de gehele e-fulfiment aan ons kunt overlaten. Een voorbeeld is de klantenservice en de retouren. Daarnaast worden orders die voor 22.00 uur worden geplaatst, de volgende dag bezorgd.
Een snelle en goede afhandeling van het gehele e-fulfilment proces staat bij onze diensten centraal.
Betrouwbare e-fulfilment
Bij DAVO is afspraak ook echt afspraak. We doen wat we beloven, ook als het een tandje extra vraagt. Dit doen we onder andere door punctueel te zijn. In het logistieke proces naar de klant toe, maar ook in de terugkoppeling – bijvoorbeeld van rapporten en statistieken – richting u.
Wilt u eens ervaren hoe dat in z’n werk gaat? U bent van harte welkom! > Maak direct een afspraak of laat ons contact met u opnemen.
Wat zijn onze belangrijkste aandachtspunten
We kijken naar de volgende elementen:
(klant) vriendelijkheid
responstijd
Alleen vandaag is goed genoeg.
Flexibiliteit
Betrouwbaarheid
verwerkingstijd
precisie
We zetten een tandje bij.
Punctualiteit
Webshop fulfilment
Wat is fulfilment? Webshop fulfilment (ook wel webwinkel fulfilment) houdt in dat wij de schakel vormen tussen u en uw klanten. Het omvat alle stappen die worden doorlopen in het logistieke proces van webshops. Het begint bij de opslag van de producten die u aanbiedt, maar ook het verpakken, verzenden, bezorgen en retourneren behoort tot webwinkel fulfilment.
Webshop verzending
Uw klant doet een aankoop in uw webshop. Dat is fantastisch. Daarmee is de zaak echter nog niet afgelopen, want de bestelling moet nog worden verzonden. Wanneer dit goed gebeurt, zal de klant extra tevreden zijn. Het is daarom belangrijk om te zorgen dat de verzending van pakketten die in uw webshop besteld worden perfect verloopt. Wij begrijpen dat. Lees daarom meer over zaken die betrekking hebben tot webshop verzending.
Webshop logistiek
Naarmate webshops verder groeien, zal de webshop logistiek (ook wel webwinkel logistiek) meer tijd gaan vragen. De hoeveelheid bestellingen neemt toe, en de afzonderlijke bestellingen worden groter. Het kan lastig zijn om grip te houden op het logistieke proces. Klanten verwachten hun bestelling tegenwoordig de volgende dag al. Dat hoeft geen probleem te vormen, maar wanneer de bestellingen en het voorraadbeheer u boven het hoofd stijgen, kan dit stressvol zijn. Lees meer over e-commerce fulfilment bij een fulfilment center.
Webshop logistiek
Naarmate uw webshop verder groeit, zal de webshop logistiek (ook wel webwinkel logistiek) meer tijd gaan vragen. De hoeveelheid bestellingen neemt toe, en de afzonderlijke bestellingen worden groter. Het kan lastig zijn om grip te houden op het logistieke proces. Klanten verwachten hun bestelling tegenwoordig de volgende dag al. Dat hoeft geen probleem te vormen, maar wanneer de bestellingen en het voorraadbeheer u boven het hoofd stijgen, kan dit stressvol zijn. Lees meer over e-commerce fulfilment bij een fulfilment center.
Logistiek uitbesteden?
Wanneer uw webshop echt goed begint te lopen en u dagelijks meer bestellingen ontvangt, kan het lastig zijn om grip te houden op het logistieke proces. Daarom is het van cruciaal belang om een logistiek systeem op te bouwen. Benieuwd naar de voordelen van logistiek uitbesteden?
Fulfilment kosten
Het is lastig om te zeggen wat de exacte fulfilment kosten zijn wanneer u het volledige proces aan DAVO Fulfilment Services laat uitbesteden. Het gaat hierbij namelijk om volledig maatwerk.
Heeft u vragen, of wilt u weten hoe DAVO u kunt helpen met de e-fulfilment van uw webshop? Neem vrijblijvend contact met ons op.