Jarenlange ervaring met e-fulfilment


DAVO Fulfilment Services, voor webshops die de zorg van logistiek graag aan een specialist willen uitbesteden.

E-fulfilment omvat alle stappen die we doorlopen in het logistieke proces, en dat doen we al jaren met zorg. Dat begint bij de opslag van de producten die u in uw webshop aanbiedt. Maar ook het verpakken, verzenden en bezorgen hoort bij e-fulfilment. Bij ons staat klanttevredenheid centraal, ook al kost het soms meer moeite. Dankzij onze opgebouwde ervaring kunnen we een tevredenheid van 100% nastreven, en ook nog eens efficiënt te werk gaan. We letten dus niet alleen op fulfilment van orders, maar ook op uw wensen.

0
leveringslanden
0
%
tevredenheid
0
producten op voorraad
0
%
klachtenafhandeling

Grenzeloos e-fulfilment

Iedere webshop is anders, afhankelijk van de producten en diensten die u aanbiedt. E-fulfilment houdt in dat wij de schakel vormen tussen u en uw klanten. Om tevredenheid aan beide kanten te garanderen, zorgen wij ervoor dat we iedere mogelijke handeling van het logistieke proces kunnen uitvoeren. We kunnen uw producten samenstellen, ompakken of inpakken – alles is mogelijk.

Na het verrichten van deze handelingen, zien we toe op een snelle en transparante bezorging. Daarbij horen track&trace-codes, zodat u en de klant de bezorging kunnen volgen. Daar zorgen we bij iedere bezorgdienst voor. En mocht het nodig zijn, dan handelen we ook retourzendingen voor u af. Want ook dat hoort bij e-fulfilment.

We onderscheiden ons nog meer van anderen door onze ervaring met assemblage. DAVO bestaat al sinds 1945, nog voordat er webshops bestonden. Onze werkzaamheden bestonden toen uit het samenstellen van pakketten die bedrijven voor promotiedoeleinden wilden verzenden. Dat weten niet veel mensen, maar voor ons vormt dit het geheime ingrediënt van onze fulfilment-services. Hierdoor mogen we ons met recht expert noemen op het gebied van Value Added Logistics.

Over e-fulfilment in de praktijk

In de praktijk draait fulfilment niet uitsluitend om handelingen in het verzendproces. We dragen bijvoorbeeld nauwkeurig zorg voor onze opslaglocaties, zodat uw producten te allen tijde schoon, droog en veilig zijn opgeslagen. Dit betekent dat u de volle aandacht aan uw webwinkel kunt besteden, en de rest aan ons kunt overlaten.

Omdat we flexibiliteit hoog in het vaandel hebben staan, kan iedere dag iets nieuws brengen. Dat merkt onze klantenservice bijvoorbeeld. Zij kunnen zich in efficiëntie en nauwkeurigheid meten met hun collega’s van het logistieke proces. Ze voorzien namelijk iedereen van antwoord en reactie – altijd binnen een afgesproken tijdsvenster van bijvoorbeeld 2 uur. Orders die voor 22.00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Die snelheid streeft onze klantenservice eveneens na. Ook op dit punt komt de eerder genoemde fulfilment van wensen naar voren.

Betrouwbare fulfilment

Bij DAVO is afspraak ook echt afspraak. We doen wat we beloven, ook als het een tandje extra vraagt. Dit doen we onder andere door punctueel te zijn. In het logistieke proces naar de klant toe, maar ook in de terugkoppeling – bijvoorbeeld van rapporten en statistieken – richting u.

Tezamen zorgen onze diensten voor een tevreden klant, die graag nog eens naar uw webshop terugkeert. Klantbehoud vinden we namelijk erg belangrijk. We werken daarom met trots aan betrouwbare fulfilment. En trots zijn we zeker op de klanttevredenheid van 99,8% die we momenteel realiseren. De laatste 0,2% zijn onze volgende stap. Wilt u eens ervaren hoe dat in z’n werk gaat? U bent van harte welkom! > Maak direct een afspraak of laat ons contact met u opnemen.

Wat zijn onze belangrijkste aandachtspunten

We kijken naar de volgende elementen:


(klant) vriendelijkheid

Conversie is heel belangrijk; klantbehoud even zeer.

responstijd

Binnen 2 werkdagen reageren?
Alleen vandaag is goed genoeg.

Flexibiliteit

De wens van de klant staat centraal. Niet een computersysteem.

Betrouwbaarheid

Afspraak is afspraak.

verwerkingstijd

Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.

precisie

We streven naar 100% tevredenheid. We zitten op 99,8%.
We zetten een tandje bij.

Punctualiteit

We doen wat we zeggen.

Webshop fulfilment

Webshop fulfilment houdt in dat wij de schakel vormen tussen u en uw klanten. Het omvat alle stappen die worden doorlopen in het logistieke proces van uw webshop. Het begint bij de opslag van de producten die u aanbiedt. Maar ook het verpakken, verzenden, bezorgen en retourneren behoort tot webwinkel fulfilment.

Webshop verzending

Uw klant doet een aankoop in uw webshop. Dat is fantastisch. Daarmee is de zaak echter nog niet afgedaan, want de bestelling moet nog worden verzonden. Wanneer dit goed gebeurt, zal de klant extra tevreden zijn. Het is daarom belangrijk om te zorgen dat de verzending van pakketten die in uw webshop besteld worden perfect verloopt. Wij begrijpen dat. Lees meer over webshop verzending.

Webshop logistiek

Naarmate uw webshop verder groeit, zal de webshop logistiek meer tijd gaan vragen. De hoeveelheid bestellingen neemt toe, en de afzonderlijke bestellingen worden groter. Het kan lastig zijn om grip te houden op het logistieke proces. Immers, klanten verwachten hun bestelling tegenwoordig de volgende dag al. Dat hoeft geen probleem te vormen, maar wanneer de bestellingen en het voorraadbeheer u boven het hoofd stijgen, kan dit stressvol zijn. Lees meer over webwinkel logistiek.

Logistiek uitbesteden?

Wanneer uw webshop echt goed begint te lopen en u dagelijks meer bestellingen ontvangt, kan het lastig zijn om grip te houden op het logistieke proces. Klanten verwachten immers hun bestelling tegenwoordig de volgende dag al. Benieuwd naar de voordelen van logistiek uitbesteden?

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!