DAVO en het Proces
Het fulfilment omvat alle stappen van het logistieke proces. Dat begint bij de binnenkomende goederen en gaat door tot de verzending van de orders….of het terugkomen van de retouren en opnieuw opnemen in de voorraad.
Inslag
Als uw goederen binnen komen, controleren we ze goed en geven verschillen (of beschadigingen) door.
Opslag
Uw producten liggen bij ons veilig en goed geconditioneerd. In een schone, verzorgde omgeving. Dat laten we u graag zien.
Een bestelling
Dat kan natuurlijk via uw webshop. Daarvoor heeft DAVO diverse standaard koppelingen zoals voor Woocommerce, Shopify, Magento 1 en 2, Lightspeed (SEO shop), CCV, mijn webwinkel om er maar een aantal te noemen.
Maar DAVO biedt ook de mogelijkheid om orders telefonisch, per mail of per brief door te geven. Het gebeurt bij ons nog allemaal. Want we willen alle doelgroepen bedienen. Het kost soms wat meer tijd maar klanttevredenheid is het belangrijkste. lees meer
Verzending
Vanzelfsprekend: op werkdagen voor 22.00 uur besteld, nog dezelfde dag verzonden en in de meeste gevallen ook al morgen in huis in Nederland. Om de bestellingen zo goed mogelijk bij uw klant thuis te krijgen werken we met verschillende vervoerders waar onder PostNL, DHL en Fietskoeriers. lees meer
Track & Trace
Met welke dienstverlener het product ook vervoerd wordt, u en uw klant kunnen het proces volgen. lees meer
Real-time webportal
Om uw orders, maar ook uw voorraad en binnenkomende goederen zo goed mogelijk te beheren heeft u de beschikking over een real-time webportal waarin alle goederenbewegingen worden bijgehouden. Ideaal als hulpmiddel voor uw klantenservice maar ook om bestelreminders in te stellen zodat u altijd voldoende voorraad heeft.
Retouren
Retouren horen bij een webshop. Het is een kostenpost. Dus moet het efficiënt geregeld worden. Dat doen we.