Hero vector

Teamleider Warehouse & Customer Service

Ben jij klaar om het kloppend hart van onze operatie te worden?

Aantal uren: 36-40

Direct solliciteren
WICS portal DAVO
  • Aansturen van ±25 medewerkers in het magazijn en op de klantenservice
  • Zorgen voor een optimale personeelsplanning, ook in de avonduren
  • Signaleren van knelpunten en initiëren van verbeteringen
  • Meewerken waar nodig – jij bent niet bang om zelf bij te springen
  • Rapporteren aan het management en sparren over strategie
  • Werken met moderne fulfilment- en klantensystemen
  • Zorgen voor een efficiënte en correcte afhandeling van inkomende en uitgaande goederen
  • Zorgen voor een correcte afhandeling van klantvragen
  • Toezien op de naleving van veiligheidsvoorschriften en kwaliteitsnormen
  • • Iemand met natuurlijk overwicht en goede communicatieve vaardigheden

  • • Ervaren in e-commerce logistiek en customer service (minimaal 2 jaar)

  • • Hands-on en niet bang om zelf mee te werken

  • • Continu bezig met verbeteren en optimaliseren

  • • Flexibel

  • • Handig met systemen en data

  • • Stressbestendig

Wilt u meer weten over deze vacature?

Neem contact op en plan direct een afspraak. We gaan graag met u in gesprek over alle alle mogelijkheden. Bent u nu al overtuigd? Vul dan onderstaand sollicitatieformulier in.

footer vector