Klanten komen terug omdat ze goed worden geholpen

E-commerce betekent voor ondernemers in de praktijk ‘verkoop via internet’. En zodra het over ‘internet’ gaat, denken de meeste mensen aan computers en techniek. Dat geldt voor webwinkeliers en ook voor klanten. En dat is eigenlijk heel normaal. Wij vinden dat techniek als hulpmiddel ingezet moet worden. Om de afwikkeling van een bestelling voor u, maar vooral voor de klant zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Maar het belangrijkste blijft de mogelijkheid tot persoonlijk contact op het moment dat een klant dat wil. Dan wil hij of zij namelijk geen techniek, maar gewoon met iemand praten. Of het contact vindt plaats op uw initiatief. Het is leuk om te zien, of eigenlijk te horen, hoe dat een klant positief kan verbazen. Laatst ontvingen we een email met de opmerking dat een pakketje niet was aangekomen. We hebben het uitgezocht en de klant gebeld…..”O, wat leuk dat u daar over belt”, was de reactie.

Een goede klantenservice is het fundament van een webshop. Want een tevreden klant komt bij u terug.

DAVO Fulfilment Services heeft zich gespecialiseerd in een optimaal proces van bestelling tot aflevering van het pakketje. We houden de artikelen voor webshops op voorraad. En we leveren de bestellingen uit. Daarbij zorgen we voor het persoonlijke contact met de klant van de webshop maar ook met de webshophouder, dus onze klant. Om op die manier in elke richting voor klanttevredenheid te zorgen.

We helpen bij het nemen van de juiste beslissingen over bijvoorbeeld:

– cut-off tijd, of wel tot hoe laat kan de klant bestellen om de volgende dag nog geleverd te krijgen;
– tijdvak- en locatiekeuze, hierbij kan uw klant aangeven waar en wanneer het pakket bezorgd moet worden;
– klantenservice;
– retourenverwerking en bijvoorbeeld ook over webshopbouw, financiële- en administratieve afhandeling en rapportages.

 

Jezelf op de borst kloppen is opscheppen. Daarom hebben we onze klant Leerkrachtorganizer gevraagd hun ervaringen met ons op papier te zetten:
logo-LKO“Met de toenemende verkoop van onze producten werd het steeds minder haalbaar om zelf alle handeling en verzending te verzorgen. Maar het uit handen geven van een proces dat eigenhandig met veel zorg en aandacht door ons was opgebouwd vonden we een hele stap… DAVO bleek echter dezelfde waarden en standaarden te hanteren als wij. Onze producten zijn in goede handen, worden met zorg en aandacht verpakt en verzonden en de service richting onze klanten sluit naadloos aan op die van ons.” “En, niet onbelangrijk, de onderlinge samenwerking verloopt ook heel prettig. We zien DAVO echt als partner, niet sec als leverancier!”

Linda Klein Overmeen en Marloes Lubberding
Leerkrachtorganizer, leverancier van praktische organizing-tools voor leerkrachten in het basisonderwijs