Fulfilment omvat alle stappen die we doorlopen in het logistieke proces, en dat doen we al jaren met zorg. We zijn dan ook uw partner als het gaat om fulfilment. Dat begint bij de opslag van de producten die u in uw winkel of bedrijf aanbiedt. Maar ook het verpakken, verzenden en bezorgen hoort bij fulfilment. Bij ons staat klanttevredenheid centraal, ook al kost het soms meer moeite. Dankzij onze opgebouwde ervaring kunnen we een tevredenheid van 100% nastreven, en ook nog eens efficiënt te werk gaan. We letten dus niet alleen op fulfilment van orders, maar ook op uw wensen. Neem direct contact met ons op voor het uitbesteden van de fulfilment van uw winkel of bedrijf.
Grenzeloos fulfilment
Iedere winkel of bedrijf is anders, afhankelijk van de producten en diensten die u aanbiedt. Fulfilment houdt in dat wij door middel van solutions de schakel vormen tussen u en uw klanten. Om tevredenheid aan beide kanten te garanderen, zorgen wij ervoor dat we iedere mogelijke handeling van het logistieke proces kunnen uitvoeren. We kunnen uw producten samenstellen, ompakken of inpakken – alles is mogelijk wanneer u kiest voor uw logistiek uitbesteden aan DAVO.
Na het verrichten van deze handelingen, zien we toe op een snelle en transparante bezorging. Daarbij horen track&trace-codes, zodat u en de klant de bezorging kunnen volgen. Daar zorgen we bij iedere bezorgdienst voor. En mocht het nodig zijn, dan handelen we ook retourzendingen voor u af. Want ook dat hoort bij fulfilment.
We onderscheiden ons nog meer van anderen door onze ervaring met assemblage. DAVO bestaat al sinds 1945, nog voordat er webshops bestonden. Onze werkzaamheden bestonden toen uit het samenstellen van pakketten die bedrijven voor promotiedoeleinden wilden verzenden. Dat weten niet veel mensen, maar voor ons vormt dit het geheime ingrediënt van onze fulfilment solutions. Hierdoor mogen we ons met recht expert noemen op het gebied van Value Added Logistics.
Over fulfilment in de praktijk
In de praktijk draait fulfilment van uw bedrijf niet uitsluitend om handelingen in het verzendproces. We dragen bijvoorbeeld nauwkeurig zorg voor onze opslaglocaties, zodat uw producten te allen tijde schoon, droog en veilig zijn opgeslagen. Dit betekent dat u de volle aandacht aan uw winkel of bedrijf kunt besteden, en de rest aan ons kunt overlaten.
Omdat we flexibiliteit hoog in het vaandel hebben staan, kan iedere dag iets nieuws brengen. Dat merkt onze klantenservice bijvoorbeeld. Zij kunnen zich in efficiëntie en nauwkeurigheid meten met hun collega’s van het logistieke proces. Ze voorzien namelijk iedereen van antwoord en reactie – altijd binnen een afgesproken tijdsvenster van bijvoorbeeld 2 uur. Orders die voor 22.00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Die snelheid streeft onze klantenservice eveneens na. Ook op dit punt komt de eerder genoemde fulfilment van wensen naar voren.
Betrouwbare fulfilment
Bij DAVO is afspraak ook echt afspraak. We doen wat we beloven, ook als het een tandje extra vraagt. Dit doen we onder andere door punctueel te zijn. In het logistieke proces naar de klant toe, maar ook in de terugkoppeling – bijvoorbeeld van rapporten en statistieken – richting u. Ook over de fulfilment tarieven zijn we transparant. Lees meer over de fulfilment kosten voor uw bedrijf!
Tezamen zorgen onze diensten voor een tevreden klant, die graag nog eens naar uw webshop terugkeert. Klantbehoud vinden we namelijk erg belangrijk. We werken daarom met trots aan betrouwbare fulfilment. En trots zijn we zeker op de klanttevredenheid van 99,8% die we momenteel realiseren. De laatste 0,2% zijn onze volgende stap. Wilt u eens ervaren hoe dat in z’n werk gaat? U bent van harte welkom! > Maak direct een afspraak of laat ons contact met u opnemen.
Wat zijn onze belangrijkste aandachtspunten
We kijken naar de volgende elementen:
(klant) vriendelijkheid
responstijd
Alleen vandaag is goed genoeg.
Flexibiliteit
Betrouwbaarheid
verwerkingstijd
precisie
We zetten een tandje bij.